torsdag 29 december 2011

Shopping sugen- Klart!

Vad jag blir trött och arg på alla klädersaffärer. De har en massa kläder men inget som är fint och passar mig. Det som finns på rean tycker jag är skit som jag nämnt innan. Sedan det resterande i affärerna är inget som passar mig. Bara kläder som har hängt där ett antal veckor innan. Uscha.! Kan de aldrig ha lite nytt inne även att det är rea?

Jag har i dag i alla fall tagit mig runt stan, flera gånger om, med min mamma och några släktingar. Blev också lunch med Kinabuffé. Jag fick allt med mig några påsar hem med viktiga saker till nyår och en överdel som kanske får hänga med på nyår. Vi får allt se det på lördag.

Nu dras mest mina ben men även hela kroppen mot sängen så kanske bäst att skallen också hänger med så den är utvilad till dagens långa resa söder ut imorn. GodNatt gott folk!

En del av dagens shopping (Gina Tricot):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar