söndag 25 december 2011

Julafton

Julstök på morgonen som övergick till en trevlig och mysigt julafton med familj och halva släkten. I år passade vi på att införa en ny tradition vid glöggen med tianlottsjakt. (Tyvärr vann inte jag!) Sedan åt vi julbord och julmat för hela slanten. Oj vad mat det finns att välja på! Blev mätt lagom till Kalle Anka började.
Innan tomten kom sen blev det bus och roligheter för oss alla innan nervositeten började komma hos i fall tomten skulle komma? När alla var som mest nervösa knackade det på dörren och tomten kom. Tänk att han kom till oss i år också!

Jag fick jätte bra och fina klappar så jag är nöjd!
Kvällen avslutade vi tillsammans med att äta gröt och mysa framför tv:n!

Tack min bästa älskade familj och släkt för den härliga julafton!En del av mina favoriter på julbordet, Lax

Några av alla mina klappar tomten kom med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar