torsdag 22 december 2011

Dan före, dan före dopparedagen

Endast två dagar kvar tills tomten kommer. Det närmar sig med stormsteg! Jag är inte stressad över något utan det enda som är kvar är vad jag ska ha på mig på juldagen. Det kommer sakta men säkert också.

Igår fick jag "jullov" så skönt att inte behöva tänka på skolan på 3veckor nu. Efter skolan igår blev det att ta tåget mot östkusten. Shiit vilket segt tåg, många förseningar och mötande tåg hit och dit, J*vla SJ. Kom dit jag skulle i alla fall, till kalaset för min kusin som fyllde 6år. Trevligt kalas med monopolspelande. Det spelet som har en cashautomat. Jag vann! Måste också säga att jag älskar verkligen min bror och våra kusiner. Vi 5 har alltid så roligt ändå att det är åldersskillnad på oss<3

Idag har jag varit duktigt och plockat upp alla mina väskor och påsar hemmahemma i Måset så att jag slipper bo i väskor nu över jul. Tycker det är mycket roligare att ha det ordning och julfint på rummet än påsar och väskor över allt. Blev lite shopping nu på eftermiddagen så julkläderna är NOG klara nu.

Mot Sarah för lite julmys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar