fredag 16 december 2011

Svenska hjältar

Vilka människor det finns. Jag är riktigt imponerad över dem att de vågar och lyckas. Fick rysningar av hur hemskt en del har det medan tårar för att de var så fint och berörande. Denna galan är GULDVÄRD och en av de bästa som finns och sända i Sverige.
Mina favoriet är de två tjejerna som lägger ner massor av tid och energi till ungcancer samt Milla med sin bullhjälp för att samla in pengar.

Detta program har jag tillsammans med Am och J kollat på ikväll. Vi var faktiskt ute på Grand Samarkand också utan att shoppa någon. Blev att kolla runt och käka god mat!
Sista dagen på jobbet gjorde jag också idag för detta året. Men efter Nyår är jag åter back.
Nu kallar sängen för imorn ska jag och Am upptäcka en ny del av Växjö, hoppas vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar