måndag 12 december 2011

111212

Började en ny kurs idag och min motivation är i botten. Eller förresten den har kanske tagit jullov redan? Vad vet jag. Det återstår att se.

I alla fall så har jag inte gjort så mycket annat idag än att sitta på föreläsning som jag inte vet ett skvatt om vad den handlade om. Jag gjorde allt annat som att sms, spela spel, planera och snacka med Anna. Hon och jag är bäst på att vara oaktiva på föreläsningar. Men kan säga att de jag hörde kan jag redan och de andra kändes inte så intressant. Kanske blir bättre när jag börjar läsa litteraturen. Det kan jag säga att det har jag gjort ikväll och lite bättre känns det. Kan nog klara de dagar som är kvar innan jul.

En promenad med Am blev det ikväll också på nästan 12km på knappt 2timmar i ösregn. Var nog bara vi två ute i hela Växjö. Men riktigt skönt var det!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar