måndag 20 februari 2012

Tjejernas helg

Fredagen bjöd på Kinamat innan vi intog soffläge och kollar tv och pratade tjejsnack.

Lördagen taggade vi inför kvällen då det var sittning och utgång. Anna (Kishlowski) och jag (Sven) sågs redan vid 15-tiden för att göra oss till snygga festprissar. Vi gick till vår förfest där det blev en riktigt bra förfest. Vidare mot sittningen som var galet bra!!! Riktigt roligt och trevligt. Mellanfesten har jag inte så mycket att säga om mer än att det var en bra tid att ladda inför utgången på Sivans. Tack alla inblandade för en toppen bra kväll! Tänk vilka minnen man får med bilderna man lyckats ta.

Söndagen var riktigt lugn, sovmorgon lång promenad runt sjön med tjejerna och sedan kände jag mig som en soffpotatis resten av dagen. Jag gjorde inte många knop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar