tisdag 7 februari 2012

Tentavecka

Då har snart halva plugg tiden gått denna veckan vilket inte känns speciellt bra. Igår var det skola nästan hela dagen sedan blev det hem och dyka ner i böckerna. Tog en PW innan med på 8km så det var skönt!
Idag har jag inte gjort annat än att läsa bok efter bok och häfte/ papper efter annat. Krafter hit och krafter dit, Den lagen och den reglen. Får hoppas att det sätter sig snart. Om jag får in så lite som jag fått på dessa 2dagar så kan jag säga att på fredag är det en som inte kan tentan. Men laddar nu om för en fullspäckad tentaplugg dag imorn med roligheter på kvällen!

Träffade mitt underbara mentorsbarn idag med efter att inte ha sett han på nästan 2månader. Var riktigt roligt. Vi tog och lånade oss en bil och gjort lite äventyg här och var i Växjös stora stad. Behövdes en sån paus i plugget.

Nu åter till böckerna.
Förresten hoppas ni har roligare dagar än mig nu
Tjingaling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar