söndag 26 februari 2012

Mamma och dotterhelg

I fredags kväll hämtade jag upp min älskade mamma på stationen. Vi tog en sväng om på Grand och sedan hem och började med kvällsmaten som bestod av två rätters, toastskagen och grekiskabiffar med hemma gjorda klyftpotatisar och morötter i ugn med dipp och grekisksallad. Blev riktigt gott! Fick lite kvällsbesök av mina kusiner med föräldrar.

Lördagen tog vi oss en morgonpromenix i solen och sedan en brakfrukost innan vi tog med oss alla stålarna till stan och Grand samarkand. Blev faktiskt inte speciellt mycket inköp men dock på fredagen shoppade vi desto mer. Kvällen hade vi sedan tjejsnacks mys och restaurang besök på Akropolis med 3rätters. Det satt fint i magen vill jag lova!
Kvällen/natten slutade med att köra rally med vita faran och sedan hamna skrattande i sängen, soo fun!

Idag var vi uppe med tuppen och tog en riktigt lugn morgon med en ännu större frukost. Sedan ut i solen i några timmar. Promenad, fika och lapande efter sol vid sjön UNDERBART!
Väl hemma i min lya blev det laxmiddag följt av några koppar the innan man återigen skulle lämna mamma vid bussen.

Älskade Mamma du är den bästa! Tack för en toppen bra, rolig och trevlighet med massa äventyr och roligheter. Love you<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar