torsdag 9 februari 2012

snow again

När man rullade upp persienerna och imorse och fick se att det snöade. Ja vad skulle jag säga? Idag sa jag jihuu för det. Min glädje hängde på jobbet. Alltid roligt att jobba när man vet att man kan vara ute och hitta på en,massa:-) Väl framme på jobbet visste man inte hur dagen skulle bli. Jag var den som var mest ordinarie på den avdelningen jag var på. Allt gick som fina fisken i vattnet. Blev en grymt bra gympa som barnen uppskattade trots att jag inte hade planerat något. Barnen är för underbara tror det är därför det går så bra att jobba vilken personal det än är.

TENTAPLUGG HIT OCH TENTAPLUGG DIT. TROR ALDRIG ATT ALL DEN KUNSKAPEN SKA KOMMA IN I MINA HJÄRNCELLER. MEN HAR JAG TUR FINNS DOM DÄR IMORN. Tog en paus i pluggandet ikväll och tog en sväng runt T-borg med Am. Skönt att ventilera sig ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar