onsdag 4 januari 2012

Vecka 1

Då har snart halva allra första veckan av detta året gått. Tycker att tiden tickar på riktigt fort men har hunnit med en del dessa dagar ändå. Har haft riktigt långa sovmornar men på dagarna har det blivit kalmar varje dag. Igår blev det lunch och en sväng på stan med Sarah. På kvällen tog jag fram mina simarmar och tog mig en lång simtur i vattenpalatsets bassäng. Slutade med att jag simmar 1,2km och avslutade kvällen med säkert en timmes bubbelbad, Härligt!!

Idag har jag varit riktigt aktiv efter att ha tagit en lång frukost framfröl tv och morgontidning. Skolböckerna har öppnats för första gånger under denna ledighet. Det har även hunnits med en 2timmars lång powerwalk i stormen och städning. Jag trodde jag skulle blåsa bort till Öland om inte Estland. Som tur var kom jag hem till familjens hus helt oskadd!

Dagens frukost:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar