tisdag 31 januari 2012

Redan slut?

Oj, imorn är det februari och vart har januari tagit vägen. Tycker inte tiden gör annat än att springa iväg varje dag och vecka. Hade nyss helg och imorn får jag åter helg på nytt. Eller är i alla fall långledig från lektioner och jobb.
Igår var det en fullspäckad dag mer korvstoppning i skolan. Men det klarat jag lätt av när jag vet att det väntas en myskväll i lyan och en härlig lång promenad med Am. Du är allt bra!

Idag missade jag tyvärr en heldag med fysik i skolan. Förresten tyvärr kan jag inte hålla med om. Gillar inte tisdagarna. Men idag var den toppen då jag fick en lång jobbdag framför mig. Var ute stora delar av dagen och lekte och solensken i kapp med glada barn. Jag påbörjade även ett litet experiment med barnen. Få se om de få ett roligt resultat av det.

Min kropp har utöver allt frisk lugt fått sig en omgång med styrka på gymmet samt ett zumbapass. Efter träningen satt det fint med hemmagjort soppa alá Thessan. Tack för den riktigt goda soppan och det trevliga tisdagskvälls hänget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar