söndag 22 januari 2012

Helgen med party

Tack alla inblande tjejer som killar för en fantastisk helg. Fredag kväll bjöd på härliga bravader. Gårdagen också då det först kom snö. (en månad för sent) men bättre sent än aldrig säger jag. Gillar faktisk snön!

Framåt kvällen och allt slappande blev det förförfest med Thessan för att sedan bege oss till förfesten hos A där det blev många goda och härliga skratt. Kvällen tog oss sedan till Oléo. Har aldrig haft så roligt där som igår. Kanske ska ta tillbaka mina ord om att aldrig mer gå dit. Kan det beror på de härliga människorna som var med? Måste varit det. Roligt att träffa er. Dansa bugg på ett discogolv till ej dansband musik, skaka rumpa som aldrig för. Och jaa, allt annat! Härliga människor tack för en kväll då jag inte skrattat och dansat så mycket på länge.

Lång promenad i snön idag för att återgå till det hälsosamma livet med lizz gjorde min dag. Sedan fortsatte den med Thessan då vi nästan låg dubbelvikta på golvet i min lya. Hur mycket kan man skratta egentligen, säg mig? Minnet är allt bra att ha ibland. Jag gillar dig hur du än är. Kära du, Tack för en toppen bra helg<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar