tisdag 17 januari 2012

Fysik i Arvids höra

Idag har jag hållt hus nere i hörnet av källaren med klassen och Arvid. Låter värre än vad det är. Speciellt överskriften "fysik i arvids hörna". I alla fall jag och Amelie kan tolka den på flera sätt. Blivit en hel del labbande idag eller försök vill jag kalla det. Labba för mig är när det händer något. Helst ska de ryka, pysa och låta. Ajaa, en helt okej men lång skoldag.

Väl hemma så skulle jag ta mig till gymmet men icke det. Blev hemma i min lya så har blivit styrketräning med kroppsvikten idag och lite zumbadans på mitt stora golv. JÄTTE STORA måste jag tillägga. Sen efter duschen åkte en kanna te fram och ljusen tändes. Där fastnade jag sen tills nu då tekannan var tom och mina ögon började blunda
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar