torsdag 25 mars 2010

Shopping med sol

Vad härligt det är när solen skiner ute och himlen är blå. Känns som att våren har kommit nu. Igår var det fullt upp med skolarbeten som skulle redovisas idag. En processbok av vad jag lärt mig under denna kurs jag läst. Allt gick skit igår så blev så arg på datorn men redovisningen gick bra i alla fall. Hade också besök av min prins och hans morfar igår treligt precis efter två träningspass med.

Idag slutade jag tidigt så tog bilen hemhem eller stannade i Kalmar och mötte upp mamma. Blev lite shopping och god thaimat. Mums! Träffade även mina kusiner, moster och mormor ute vid hansa city där de hade öppningskväll för nya affärer så var lite erbjudanden som jag utnyttjade vid shoppingen.

NU är jag trött efter en hård dag och dålig sömn natten innan så nu ska jag sova i min "rediga" säng hos mamma och pappa!

GODNATT :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar