tisdag 30 mars 2010

Helg i Mås

Nu var det ett tag sen jag skrev här. Har haft fullt upp och massor med roligheter så har inte hunnit med.

I lördags var det köpingen med mamma och pappa samt på morgonen blev det simmning och sola lite. Sedan gav kvällen mig många skratt och roligheter när det blev fest och firande hos min Sarah som fyllt 20år. Blev godmat, spel, och prata under förfesten sedan blev det bowling och annat i Kalmar som blev väldigt lyckat. Det blev en kanon bra och roligkväll! :)

Söndagen blev det upp tidigt efter knapp någon sömn men jag åkte till Ullared. Blev lite shopping av "baskläder" och vårsaker till lägenheten. Tycker inte det fanns mycket kläder i min smak denna gången men man kan inte alltid shoppa massor.

MÅndagen igår var jag med min kusin i skolan och hälsade på henne. Hon tyckte det var jätte roligt och jag lika så. PÅ kvällen var vi hemma och sedan gick vi på ishockeyn mellan Nybrovikings och Enköping Sk. Nybro vann och jag och kusinerna var glada!

Kan säga att vädret i helgen har inte varit så lockande och glädjade utan mest regn och tråkigt väder med nu idag skiner solen då jag är hemmahemma igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar