måndag 1 mars 2010

1 mars

Tänk att det redan är första mars. Oj vad tiden går men det är bara bra för längtar nu massor till i slutet av mars. Då är det bara jag och min prins! Sedan så närmar det sig våren och sommaren

Skolan har dragit igång nu igen så ingen ledighet. Allt inför skolan denna veckan är klar och det som ska göra nästa vecka är planerat när de ska göras.
Känns skönt att det går bra och framåt!

Vattengympa och simning vad det som blev dagens tärning.

Nu är jag fullt inne i tv och outsiders. En av tjejerna som är med där har en faktastisk blogg som jag läser varje dag. Tycker du också ska börja läsa den, Nadja


Nu till TV och något nyttigt och gott till!

2 kommentarer:

  1. du få börja smsa mig när du väll kommer hem! annas är det inte lätt planera in något med dig? :)

    SvaraRadera
  2. Ja den verkar rätt hemsk. Jo jag vet :C

    SvaraRadera