onsdag 3 februari 2010

Helg i Mönsterås

Helgen som har varit blev det hemfärd till min "rediga" hemmaplan, trakterna i Mönsterås. Det var helt underbar när jag nu tänker tillbaka! :)

På fredagen blev det fest och utgång med tjejerna. Tack Sph för en lyckad förfest. Väl ute blev det dans och roligt. Träffade massor med folk jag inte träffat på länge och bland annat var det min bästa killkompis och sedan min bästa kompanjon från gymnasiet A. Ni har varit saknade. Kvällen annars var helt lyckad och Tack S och Sph för att den blev så bra!

Lördagen blev det morgon med bästa S innan det blev stan och shopping med min Mamma. Det blev mycket shopping av både skor och vårkläder. Nu är min garderob helt full så måste köpa nya byrå. Det blev också godfika och lunch med massa prata med mamma. Väl hemma hos hela familjen åt vi god mat, umgänge och Tvtittande. Jag saknar myskvällar med min familj.

Söndagmorgon blev en redig söndagmorgon. Lång sovmorgon och sedan lite plugg. På eftermiddagen kom min mormor och morfar så blev semlefika och mat.

Sedan kom den stora saknade av min prins så åkte till han efter att alla ärenden var gjorda hemma under måndagen.

Kan inte mer än säga vilken underbar helg jag hade =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar