torsdag 28 januari 2010

Torsdag och sista i denna månaden

Ja gott folk jag kan säga att här snöa det än men bara lite fjun så det blir inte mycket av det. I skolan var det fullrulle på draman. Viktigt roligt tycker jag det är jämt. På bilden där emot vet jag inte om vi gjorde något vettigt. Jag tyckte det var tråkigt hela tiden. Men bara att bita ihop och tänka att det är helg imorn.

På simahallen blev det både gymmet och simmning så nu är kroppen lagom mör. Jag är slolt och jag känner mig så pigg. Har därför hunnit med massor ikväll som att laga extra god mat som kyckling och wok och packat väskan färdig för hemfärd till min familj under helgen.

Nu väntar min underbart sköna säng och mobilen få gärna ringa snart så jag kan prata med min älskling.

Godnatt i vintervädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar