tisdag 23 februari 2010

Hemmahemma - Kreativ

Äntligen är man hemma hos sin familj och kan umgås med mamma, pappa och brossan jämt! Det är så tomt utan dem annars när jag är i Växjö.

Kan nämna kort om dagen igår och den var lyckad! Massor med shopping, godmat, bad, bus och gemenskap :)

Frukost med mamma idag på morgonen är något av de härligaste som finns. Lång och ordentlig frukost med gott bröd, massor med pålägg och bra gemenskap! Under dagen har min mamma och jag varit kreativa och duktiga.

Under dagen har vi klarat av
# Rensa och plocka i ordning blad mina smycken
# Rensat bland alla VHS-filmer
# Städat och plockat lite här och var.
# Fixat tvätten
# Köpt REVYBILJETTER TILL MÖNSTERÅS REVYN
# Umgåtts och varit allmänt sociala med övriga familjen
# Börjat med mitt skolarbete

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar