torsdag 18 februari 2010

Ordning och reda

Eftermiddagen och kvällen har jag varit så duktig och diskat upp allt, de bruka jag göra men är nöjd ändå. Har tvättat idag också och allt är inhängt och lagt i byrån och sedan är hela lägenheten städad så nu är det jätte fint och ordning hemma hos mig.

Utanför mitt fönster snöa det massor men det hindrade inte mig förut från att gå ut på en promanad i snön. Var minst 3cm snö att gå i och fullt med snö kom det medan jag gick. Med bra musik och varma kläder kan jag gå i snö hur länge som helst. Mysigt!

Nu mys och tv innan det blir sängen tidigt ikväll!

Jag ute i snön efter 1 timmes härlig promenad

1 kommentar:

  1. Matilda vi måste träffas snart tycker jag.. Va ju ett himla bra tag sen sist :)


    puss o kram Eriika

    Ha det underbart

    SvaraRadera