fredag 1 januari 2010

Nytt år 2010

GOTT NYTT ÅR!

Nu är det nytt år med nya möjligheter och upplevelser! Jag känner att det kommer bli ett kanon år på alla tänkbara sätt! :)

Igår firades Nyårsafton i Växjö tillsammans med min Prins och vänner. Blev en väldigt lyckad kväll, bra slut på 2009 och bra början på 2010. Åt god mat kött, potatisgratäng och sallad, efterrätt blev snickerskaka med glass. Inte missade vi champangen och nyårskyssen vid tolvslaget. Kyssen gick till min Johan!

Tidigare i veckan i onsdags blev min prins bjuden först på fika nere på stans bästa kaffé och sedan hemma på kvällen blev det 2 rätters och massa mys. Du är den enda för mig <3

Nu ligger han och sover så sött i sängen men ska snart väcka han med frukost på sängen! :)

God fortsättning på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar