måndag 18 januari 2010

Ny kurs :)

Idag började jag en ny kurs. Den innehåller den inriktning jag ska läsa inom läraryrket. Jag känner bara efter idag (3timmar) att jag har hittat rätt utbildning som passar mig kanon som också kommer leda till mig framtida yrke. Jag bara älskar barn, musik och drama som denna kursen handlar om. Jag ska läsa, musik och blid som redskap i lärandet. I kursen kommer vi också få lära oss spela gitarr vilket är något jag alltid velat göra.

Är så GLAD och NÖJD efter denna dagen så jag kommer leva på det länge!
I kursen kommer många nya som man få lära känna men jag har A och F kvar från gamla gruppen. Lärarna i alla fall en är jätte duktig och förstående.

Nej nu ska jag inte skriva av all min lycka utan njuta av den och spara på den!

Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar