söndag 22 november 2009

Massa har hänt sedan sist

Ojda vad tiden rullar på och det har inte blivit något skrivande här.
Förra helgen var mamma hos mig och det blev massa mys. Vi var på stan och det blev lite shopping men vi hade hoppats på mer! Framåt kvällen blev det julmarknad i Huseby! Blev lite inköpt inför julen. (JAG LÄNGTAR MASSOR TILL DECEMBER!) Resten av tiden blev det massa mys och god mat. Jag tycker det är så skönt att få ha mamma för sig själv ibland och bara umgås.

Hela veckan som varit nu har det varit Hemtenta :( Det blev mycket pluggande men jag var hemma i Mönsterås med. Alltid lika skönt att få komma hem!

Denna helg som varit har det varit älskling och jag. Blev en underbar fredag och lördag lika så.
Blev lite shopping för Johan och en sväng till simhallen. Vad härligt det är att bada, speciellt bubbelbad. På kvällen blev det fest hos Robban. Tack för en bra kväll alla!

Nej, nu blir det att plocka i ordning lite innan sängen väntar. Har inte blivit mycket denna regniga söndag så jag är trött för det.

Imorgon går jag ut på VFU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar