torsdag 5 november 2009

Helgen har börjat

Föreläsningen som skulle varit i dag blev inställd så det blev sovmorgon. Therese kom upp till mig idag innan vi skulle börja då bjöd henne på lite lunch. Blev massa prat också om allt och inget. Efter det blev det seminarium och diskutioner om samhället och samhällsmönstret, hur de påverkas och syns i skolan och förskolan. Tyckte det var synd att vi inte han prata så mycket om sista frågan som jag tyckte var intressant och viktig.

Nu efter skolan har jag tagit det lugnt och läst lite i en bok som ska vara som litteratur till nästa vecka. Njuter nu också av att helgen har börjat för mig. Har blivit lite tv tittande och bara ta det lugnt av att vara ledig.
Väntar nu på att min Johan ska ringa sedan blir det sängen och eller en film kanske.

Ha det bra! Längtar till fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar