onsdag 4 november 2009

Ledig dag

Nu börjar jag blir på bättrings vägen. Har haft ont i huvudet och nacken sen i helgen. Något som blir min bästa vän när är jag är sjuk är Ibumetin. Det är alltid så kanon och gör en pigg.

Nu har en ny kurs börjar och det har varit en massa föreläsningar hela veckan. Idag har jag varit ledig. Ha blivit plugg och förberedelse inför seminariumet imorgon. Efter allt plugg så begav vi oss ut till sammarkand och även stan bland snöflingorna. Hittade massor jag ville inhandla men det få bli lite på fredag kanske.

Snön få gärna lägga sig om den ska komma. Jag tycker det är så mysigt att se det snöa ut och marken bli vit. Men då ska jag sitta inne under en filt med tända ljus och varmchoklad. Någon av mina nära och kära få gärna mysa med mig.

Nu ska jag kolla en sista gång på det jag skrivit inför imorgon. Sedan blir det bonde söker fru och prata med Johan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar