fredag 13 november 2009

Fredag den 13 igen.

Tycker det har varit fredag den 13 många gång i år men det är bara att leva med. Jag bruka inte råka ut för något och inte idag heller.
Nu har några dagar gått men det har varit lediga dagar men massa plugg. Onsdagen blev det plugg hela dagen och ett steg närmare av läst färdigt att till hemtentan. Gick 7km också, runt hela Teleborg.
Seminarium på torsdagen om grupprocesser och hur grupper är och ska vara. Sedan hem till min Johan! Blev en lugn kväll för att orka med dagens händelser. Hela dagen idag har man pluggat. Nu är allt läst till seminariumet på måndag men ändå lite kvar till hemtentan :( Jag kommer bara se bokstäver efter nästa vecka. Phuu!

Min Johan sitter nu på bussen ner till Tyskland och jag sitter här i min ensamhet och ser regnet öser ner. Inte så uppiggande och roligt. Kan i alla fall vara glad över att jag simmade över 1km i eftermiddag och han äta god mat med Johan innan.

Nej, nu ska jag lägga mig för imorn kommer mamma och då ska jag vara pigg!
Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar