söndag 8 april 2012

Påskhelgen

Långfredagen bjöd på morgonmys för att sedan framåt dagen åka till mormor o morfar på påskmiddag. Lika trevligt och gott som vanligt! Många skratt blev det och en å annan kamp mellan oss kusiner. Kvällen spenderade jag med den finaste människan för mig just nu! Blev godmat, soffmys och lantchips. Mums, vad gott det var. Riktigt länge sen jag åt sånna chips.

Påskaftonen var hejdundrandes bra. Morgonen och eftermiddagen höll jag mig i O-hamn, happy. Sedan blev det att åka inåt landet för att fira älskade kusinen som blir 14år. Minns den dagen du föddes som igår. Kalaset var hur bra som helst. Godmat och efterrätt. Kvällen slutade med kusinkamp i både twister och Wii spelande. Vi alla 5 bäst på alla sätt trots allt!

Idag påskdagen har jag haft familjemys i Måset. Promenad i solskenet på Oknö och sedan ätit påskbord och bara varit. En skön men behövlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar