söndag 22 april 2012

Helgens händelser

Bestämde mig för att åka raka vägen hem till Östkusten i fredags efter tentan. Så packade ihop mina saker och farde hemåt. Blev en fredagskväll med föräldrarna och Sarah. Länge sen sist! Det är inte ofta man får ha sina föräldrar helt för sig själv. Men Brossan du var saknad!!

Lördagen var det mammadotter dag. Jag och älskade mamma tog en morgon promenix i solskenet och åt en brakfrukost. Framåt lunchtid bärde det av in till Kalmar och shopping. Hittade en del men inte en enda överdel :O Det blev 2 par jeans och ett par jeans shorts samt lite annat smått och gott.

På kvällen åkte jag till mina fina där det blev en mycket bra kväll som slutade med utgång.. 
Idag söndag har det inte varit många knop från mina sida. En fika med Thess och Lollo samt varit ute och fiskat för första gången på många år. Jag fiskade inte utan jag var med som socialt stöd.

Imorn är det ny delkurs och sista innan sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar