torsdag 19 april 2012

Hejhejhej!

Oj, vad tiden springer förbi. Tänkte bara kika in och säga att det var väldigt länge sen jag skrev. Jag lever inte med en dator med mig hela tiden så därför det ekar har ibland. Mitt liv kretsar just nu kring roligare saker. Men kan uppdatera om vad som hänt de dagar jag inte har datorn vid mig.

Hela förra veckan efter påsk gick åt för mig att komma tillbaka till vardagen. Kan säga att det var inte det lättaste. Skolan tog sin tid och resten av dagarna spenderade jag med mina fina vänner och en del träning. Har varit riktigt dålig på att träna de senaste veckorna men hoppas på ändring så fort skolan lugnar ner sig. Om den nu gör det??

Helgen som får en topp 10 poängare av mig då den var bjöd på riktigt härliga dagar med vännerna! Efter en sådan helg är man inte sugen på en tentavecka med plugg men jag har snart tagit mig igenom den. Bara idag kvar sen ska all kunskap spottas ut och förhoppningsvis ge ett bra resultat!

Dags för lite pluggeliplugg igen mellan tvtittandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar