torsdag 18 november 2010

Torsdag i November

Idag tog jag helg efter jag varit på förskolan. Gick in och jobbade lite idag vilket var roligt. Är som praktiken tycker jag bara att man tar ännu mer ansvar.

Vi arbetade och pysslade med vårt Tema Vänskap så jag hade min och min handledaresgrupp ensam. Blev att vara ute och leka en del sedan gick vi in och hade lite gympa. Uppvärming och hinderbarna där barnen fick hjälpas åt.

Sitter nu hos min älskade prins och har haft en mycket bra kväll! Nu lång helg så ska bli skönt att koppla av.

Nattinatti

1 kommentar:

  1. Just nu kan du tävla om ett presentkort på 300kr hos SUMOpix.com på min blogg! :D
    Där kan man köpa snygga canvas tavlor med eget motiv m.m.
    Perfekt nu när julen närmar sig ;)
    För att delta titta in här: http://thedevilschild.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-300kr.html

    SvaraRadera