torsdag 11 november 2010

Love my life


Jag har det så underbart bra och roligt varje dag. Jag trivs med mig själv och mitt liv varje dag. Så härligt att kunna njuta varje dag och vara glad.

Nu har ytterligare en vecka snart gått och i veckorna är det praktik för min del. Full rulle och händelserikt.

I helgen som var så var det mycket impulsa saker vi gjorde. Som på fredagen blev det pizzakväll hemma hos Hugo och Linda där jag ger tummen upp! Blev en sen kväll!
Lördagen arbetade vi hårt nere i Karlskrona och sedan begav jag mig på maskerad och utgång med halva klassen i Växjö. Blev en lång kväll och natt så söndagen blev lugn och slö. Åkte bara på ishockey sen blev det inte mycket mer. Inget var helt planerat för helgen men den blev bra!

Min prins jag älskar dig så<3 Är så mysigt när du bo hos mig i veckorna ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar