onsdag 17 november 2010

Speedad

Oj, vad fullt upp det är på vfun. Dagarna går jätte snabbt och roligt och lärorikt är det. Denna veckan har jag hållt i lite lekar och övningar och en samling. Ska ha lite roligt i ateljén med några barn imorn. "Häll och dräll".

Helgen var helt underbar. En jätte mysig fredagkväll med räkorm, ost och kex och vin, Smasken!

Innan läggdags kom min mamma så blev massa prat och gott till. Lördagen tog jag, min prins och mamma en härlig frukost. Efter blev det en sväng ut till Grand Samarkand (köpcentrum) och sedan vidare till julmarknaden i Huseby. Jag älskar julmarkander. Köpte glögg och en tomte.

På söndagen var det FARSDAG! Kunde inte träffa min pappa Världens bästa och älskade pappa men ringde till han och köpte en jätte fin present. Han blev så
glad!! Träffade mamma, brossan och mina kusiner med familj hemma hos mormor och morfag. De bjöd på godmat och trevligt umgänge.

Jag måste säga ännu en gång:
Jag älskar dig min prins så enormt mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar