onsdag 28 april 2010

Många bollar i luften

Klockan bara går och jag har många bollar i luften men nu börjar det lugna ner sig. Skolprojektet är färdigt så nu är det två dagar bestående av barn som kommer till oss. Har varit en tuff och intensiv början på veckan med att få ordning på allt

Therese i klassen fyllde också år i måndags så på kvällen blev det grillning och lite sång ute på ängen. Blev en sen kväll.

Igår vad det fullt upp också så hinner knappt med att ta det lugnt. Var och bestämde vilket sommmarvikariat jag ska ta så det blev så bra. Sen var det hem i Växjö igen och simhallen en sväng med min prins och sen hem och laga mat och kunna ta det lite lugnt på kvällen.

Fler bollar är i luften men det säger jag mer om en annan dag. Nu måste jag till skolan och förbereda innan barnen kommer..
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar