fredag 23 april 2010

Mamma och dotter

Vaknade av att mamma ringde och väckte mig eller jag var kanske lite vaken och sa att hon snart var hos mig. Jag hoppade glatt upp ur sängen och började piggna till. (Visste att mamma skulle komma idag så somnade tidigt igår.) Blev att vi åt frukost med nybakat bröd sedan gav vi oss ut i Växjö. Lite shopping på Samarkand, skor bland annat. Sedan vidare in till stan och där blev det kläder och smyckesshopping både till oss men också till övriga familjen och min prins. Allt slutade med en god buffé med kina och thaimat. MUMS! Min mamma var också så snäll och köpte lite kläder till mig i stan så ett stort Tack mamma! Fick också lite nytt till lägenheten och lite mat som alltid är bra att ha.

Hemma hos mig igen fikade vi lite och gick en promenad runt Teleborg. Vad härligt det är med sånna här Mamma och dotter dagar. Innan vi åkte så åt vi god kvällmat med blåmögelost, brieost, gott bröd och kex. Hela dagen har varit helt kanon förutom vädret. Jag verkligen älskar att vara med min mamma och göra roliga saker. Saknar henne massor nu när jag inte bor hemma men hon kommer alltid vara bästa mamman för mig. Men snart ses vi igen!

Nu ska jag mysa med min prins som alltid är så mot mig<3 GODNATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar