torsdag 1 april 2010

Helt blond

Igår kväll fick jag för mig att blondera mitt hår lite mer och det blev verkligen helt blont. Men jag trivs i det och jag var så ljus ända till tonåren. Fick också för mig i morse att åka och simma vid 7 så det blev runt 2km simmning på lite mer än en timme.

Har varit i stan idag också men bara köpt present till pappa. Fick också för mig igår kväll att åka till min prins och hans släkt eller "familj" och äta påskbord ikväll.Kände saknade av han så mycket så jag var tvungen <3 Så jag tog tåget från Kalmar till han och nu har vi haft en kanon trevlig kväll med gott påskbord, efterrätt och trevligt sällskap, Min prins mamma och C, han bror, syster med familj och morfar.


Min prins väntar så nu ska vi sova innan jag ska hem igen! Godnattt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar