onsdag 21 mars 2012

Woopa redan onsdag?

Oj vad dagarna springer förbi. Hinner knappt vakna från jag ska sova igen. Ändå är jag uppe med tuppen. Ajaa, igår var en mycket lugn dag. Gjorde inte många knop. På kvällen kom min fina pingla och gästade mig. Gjorde tvårätters som satt som en smäck. Det blev Tacokycklingtoast och fruktsallad med vaniljglass och krossad choklad!

Idag har solen stålat hela dagen och värmen har kommit. Hur underbart som helst att kunna gå med skinnjackan öppen. Förmiddagen spenderade jag med Am och vår finslipning på "grupparbetet" Efter mycket om och men fick vi vårt experiment att fungera. Stolta och nöjda tjejer! Sedan har jag haft filmmys med mitt mentorsbarn och nu ikväll tjejkväll med pinglan och Ana. Blev gott käk, socialt och en sväng runt Trummen.

Jag måste verkligen komma tillbaka till min träning saknar den. Om kroppen bara orkade också... usch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar