onsdag 14 mars 2012

Speedade


Grupparbetet som vi påbörjade i tisdags är snart redan klart och redovisningen är om över en vecka. Jag och Am var riktigt speedade och hade bra floo och fokus hela tisdagen från 8 på morgonen till 15 på eftermiddagen. Mycket bra gjort av oss! Idag har vi sedan fixat och finslipat på det så nu ska vi ta en välförkänt helg :)

Min energi är på topp och tror att allt hänger på vädret just nu och mina älskade vänner. Ni är för bra på alla sätt. Igår tisdag var jag förresten också i simhallen och badade med mitt mentorsbarn. Kvällen bjöd på att träffa min kusin som bor några hundra meter ifrån mig men hinner aldrig ses, Konstigt.

Nu dyker snart Thessan upp och förgyllar min onsdagkväll.

Förresten tentan jag skrev i måndags har jag klarat av en del så nu väntar jag svar om andra delen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar