måndag 25 april 2011

Påsk i Mås

Nu är påsk(helgen) över och det går mot sommaren med stormsteg. Eller har sommaren redan kommit? Hemma hos mig har det varit runt en 18grader och sol hela helgen från lör-idag. Nästan så att man kan tro det. Men jag vill ha lite mer vår än sådet få gärna bli lite molnigt så jag kan njuta av våren och verkligen få en fin och bra sommar med roligheter och värme. Vill inte ha en regnig sommar. På kvällen blev det årets första korvgrillning hemma hos mina föräldrar. Söndagen gav mig strålande sol, en långpromenad med mamma, ute i trädgården och påskbord på det. Jag bara älskar att kunna vara ute hela dagarna!
Idag måndag har det varit tentaplugga men också varit ute mycket i trädgården hos min prins. Imorn bär det åter in till smålands staden Växjö. Hoppas ni alla har haft en lika bra påsk som jag!?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar