onsdag 20 april 2011

Påskvecka

Nu är jag åter tillbaka efter en kanonbra helg i Göteborg och några dagar hemma med plugg, shopping och jobb. Dessutom är det riktigt fint väder här också som det säkert är i hela Sverige. Påskväder kallar jag det nu när det är påskvecka och dymmelonsdag idag. Blå himmel, strålande sol och runt en 12grader. Så underbart, har till och med fått lite extra färg i ansiktet av solandet av den riktiga solen. Jaa, ja kan säga att jag solar solarium ibland men nu är det solbränna som kommer.

På jobbet igår var vi ute hela dagen och lekte och vårstädade lite smått så allt grus är nästan borta på gården! I måndags befann jag mig också ute hela dagen på stan. Blev knappt ingen shopping men hade trevligt sällskap och det säger ju allt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar