torsdag 17 mars 2011

Zumba

Då var det snart dags att cykla iväg till ett pass på simhallen med zumba. Ska bli så roligt! Är inte så pigg på att cykla i snö (för här utanför är det alldeles vitt) och det snöar än. Så på med varma kläder, mössa och vantar.
Mitt liv just nu annars består av VFU (praktik), träning och min prins. Igår var jag förresten hos min barndomsvän och hälsade på och sedan på en fika hos E och J.

Snart helg och som jag längtar! Behöver sova ut och skulle vilja skriva klart VFUrapporten också!

2 kommentarer:

  1. Zumba är kul. Jag köpte det på dvd.
    Så nu ska jag köra Zumba här hemma.
    Köpte på nätet. www.uffessakerochting.se
    Lycka till :-)

    SvaraRadera
  2. Svar till Anonym! Ja, det är jätte roligt! men det är inte samma sak att dansa hemma och ensam. Man tränar oftsa bättre i grupp. Tack detsamma! :)

    SvaraRadera