tisdag 8 mars 2011

Två mathildor

Ny vecka med praktik. Igår mådnag var jag på praktik hos en musiklärare som hade 5:or och 6:or. Roligt och intressant! Resten av veckan är jag på mitt andra ställe 1-3års avdelning. Solen har skinit i helgen och ´början av denna veckan. Kan våren vara här? Jag tror bestämt det! :)

Solen och värmen har gjort att jag har gått till och hem från praktiken 2 dagar. Det tar sin lilla tid men så underbart, speciellt med solen i ögonen. Något som är mindre positivt är att jag håller på att bli sjuk, eller förkyld. Just nu känns det som att jag är två Mathildor. Den vanliga som alltid vill göra saker och en annan som är trött, har ont huvud och en seg kropp som är som slime. Få se hur veckan slutar.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och vänta på min prins<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar