söndag 2 maj 2010

Valborg hemmahemma

Nu är valborgs och första Maj förbi. En ny månad som kommer leda oss in till sommaren. Känns så bra!

Valborg firades med familjen, familjens vänner och sedan mina vänner. Hade en mycket trevlig och rolig kväll! Tack alla! Sedan Första maj blev lugn. Var hemma med familjen och min prins. Sedan på kvällen kom min mormor och morfar så blev grillat och massa gott! Var ett tag sen man träffade både familj, mormor och morfar så en glädjefylld kväll!
Sedan idag har vädret och värmen varit på min sida så jag och mamma tog oss en lång härlig promand med lite solning ute på Oknö. Gå längs havet höra fåglarna och vinden i öronen och ha en sol som skiner på en, så skönt!

Nu är man hemma hos sin prins efter shopping och fika med mamma. Ska alldeles strax gå och sova för imorn är det dags för praktik igen som kommer hålla på i 4veckor.

Hoppas ni har haft en bra valborgs helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar