tisdag 18 maj 2010

Like

Hela dagen har bestått av att vara på praktiken. Är den längsta dagen under hela veckan men jag trivs. Solen har varit framme nästan hela dagen så vi har varit ute. Har haft ett lite projekt med att göra pilbågar något som barnen tyckte om. Sedan sprang vi hela dagen och lekte med dem. Vi hade också besök av de mindre barnen som ska börja på avdelningen till hösten. De är bara för goa!! Jag stor trivs som alla andra dagar och önskar att det kunde vara jag som jobbade där jämt.

Träningen blev hård och lång idag så nu är jag trött men det känns skönt! Annars sitter jag nu och planerar för fullt inför morgondagen då vi ska ha en samling om vänskap med lite olika dramaövningar som jag ska hålla i.

Kan man säga att man älskar sitt blivande jobb när man inte jobbat med det så länge?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar