torsdag 10 december 2009

Tiden går

Ja nu börjar det närmar sig jul. Endast 14dagar kvar och jag bara längtar. Men vad tar all tid vägen? Jag tycker dagarna bara springer förbi mig.

Nu är VFU:n slut och det känns tungt att komma tillbaka till skolan. Men det är bara att bita ihop. Denna veckan är avklarad så nu återstår bara 4dagar innan "jullov".

I helgen sov varit blev det julhelg hemma hos Johan. Blev massa mys, julbak av pepparkakor och lussekatter. Jag tycker det blev många fler än vad vi gjort deg till. Nu får man sitta och smaska i sig allt och njuta lite av julen godheter! Jag älskar julen.

Veckan som varit har det varit plugg, plugg och skola. Tycker inte jag gjort så mycket annat. Men nu sitter jag i alla fall hemma hos min älskling och piggnar till. Har haft sådan hosta och förkylning i veckan. Är på återhämtning nu. Väskan min står packad för en helg i Göteborg bredvid mig. Imorgon åker jag och min bror! Massa shopping och jul på liseberg.

Berättar mer på söndag!"
Jag kommer sakna min Johan för mycket! <3

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar