onsdag 16 december 2009

Snö!

(Jag vill till Norrland)

Julen närmar sig med stora steg. Helgen i Göteborg var helt underbar och mysig.
Var på Jul på Liseberg och det är så mysigt att bara gå och kolla där. Sedan så spelade jag lite med och vann en stor kexchoklad! Tur man har :)

Hemma i Växjö igen så rullar tiden på som vanligt. Det är mycket nu innan det blir "jullov". Rollspelsuppgiften är färdig och ska examineras imorn så hoppas på att den går bra. Sen från man sitt efterlängtade lov men måste göra grupparbetet under tiden.
Kan säga att jag är helt klar och första kursen är färdig för min del! Snart den andra med:)

Utanför mitt fönster snöa det och på marken är det vitt :) Jag älskar snön och vintern, mysigt när man få klä på sig lite eller att sitta inne med tända ljus och se snön utanför fönstret.
Nu ska jag ner på stan och handla de sista julklapparna men också möta Sarah!

Ha det bra! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar