fredag 16 oktober 2009

Ledig dag och kylarn blir en vän

God morgon!
Idag var jag uppe tidigt ändå att jag är ledig.
Nu sitter jag här med god frukost, kokt ägg, varm choklad och macka. Mums!
Dagens planer är att jag väntar på Frida som ska sluta för idag sedan blir det stan med den tjejan. Jag måste inhandla mig något nytt till helgens tillställning för hittar inget som passar i garderoben.
Nej nu måste jag plocka undan och klä på mignnan hon ringer!
Måste ha städat till ikväll med när älsk kommer <3
Kan säga med att ute ser det jätte kallt ute och jag som ska gå på stan. (ingen snö än)
Aja få klä på mig mycket eller bli vän med kylan så att jag inte fryser

Ha en bra dag!
Tjoo

2 kommentarer:

  1. Nej, thilda inte blogspot! förfan!

    SvaraRadera
  2. Vi få ta o göra något alla tillsammans någon helg.. Gå ut o äta eller något hade varit treeevligt :)
    Ha det underbart! :)

    SvaraRadera