måndag 26 oktober 2009

Helgen i Mönsterås

Hela helgen har man varit hemma i Mönsterås med sin familj.
Åkte dit i torsdags och efter strul med buss och tåg kom jag äntligen hem.
Kändes som att det vara jätte länge sen jag var hemma.
Under helgen har man varit utan älskling :'(
Men mina kusiner har varit hos oss hela helgen och sen har jag träffat Sarah.

HANSA CITY i Kalmar har öppnat ett mode hus. Var där i fredags med min bror och shtoppade lite. Blev ett par jeans, en t-shirt, en halv lång tröja och en långarmad. Blev en god lunch också i Stan. Inte ofta man gör utflykt med bror.

Lördagen blev det Kalmar igen med min mamma och kusinerna. Köpte då en bluse och lite på ikea till lägenheten. :) Kvällen spenderades med Sarah och massa gott och massa prat. Du har varit saknad vännen <3

Igår söndag blev det simhallen med kusinerna och sen tillbaka till Växjö.

NU sitter jag här och har ett stor hemtenta över mig som jag bara inte vill tänka på.
Snart är kursen slut och man kan slappna av lite igen..

Tjoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar