fredag 12 augusti 2011

Few days on Råå

Har inte haft tid att skriva här då jag har varit på resande fot. Känns som att jag har bott i en resväska hela sommaren antingen här eller där. Men nu börjar jag stå på fast mark igen.

Kan säga att när jag vara nere på Råå, Helsingborg så var husvagns tältet knappt på fast mark heller. En kväll så kom det ett skyfall så hela campingen flöt nästan. Jag klev utanför tältet ner i en vattenpöl på säkert 20cm djup. Så tvätta fötterna den kvällen slapp jag. hahaa Vädret där nere var annars halv om halvt bra. Mycket blåst och moln men en och annan solglimt tittade också fram.

Ja, vad gjorde jag där nere egentligen kan man fråga sig? Semestrade. Vi shoppade en hel del både i Helsingborg och Malmö, slappade och åt ute en massa. Men vi hann faktiskt också med att grilla på campingen. Det är nog det mysigaste av allt. Sitta och äta grillad mat i tältet, tända ljus och umgände med nära och kära. Kan inte mer än att säga att jag hade 5 toppen bra dagar där nere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar