fredag 29 juli 2011

Back on track

Nu är jag åter hemma hos min prins efter att ha haft mitt liv en en storbag här och där under snart två veckor. Den första veckan när jag var hemmahemma i M-åset så var det mycket växlande väder men det blev något strandbesök med sol och bad i havet UNDERBART! Sedan en och annan lugn dag då solen hade sina vilodagar. Sedan får jag inte glömma Allsången på torget. Så underbart varm och mysig kväll med bra musik och stämmning!¨


Det fina nya påslakansettet jag fått av mina föräldrar

Andra veckan som har varit nu har det varit åkande hit och åkande dit. Var i stugan en hel del och bara tog det lugnt i några dagar. Det är alltid så fridfullt ocn ljuvligt där. Men sedan i Onsdags så bärde det av till västkusten för min del. Där väntades jobb på en marknad. Kan säga att det var en upplevelse. Jobbade sisådär en minst 10timmar i streck som innehöll 7timmar då jag jobbade järnet.Full rulle så svetten lackade men så roligt det var att stå i ett fikatält. Jag säger bara, MMJs dreamteamwork.

Kom hem sent igår kväll för med husvagn/släp går det i snigelfart. Så idag har jag och min andra hälft njutigt av ledigheten och bara gjort de vi känt för. Ååh vad jag älskar honom<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar