onsdag 13 oktober 2010

Autumn

Nu är hösten här ordenligt och kylan biter i en också. Alla löven har börjat byta färg och jag älskar det. Sitter nu i min lilla lägenhet och myser med ljus och te framför tv. Utanför är det mörkt och kallt.

Jag lever ett jätte bra liv och känner att jag inte haft så mycket att skriva här. Min prins och jag har det bra ihop. Hade en bra helg med blandade äventyr som ishockey, ute i trädgården och en sväng till Kosta. I skolan har vi repeterat och repeterat inför en sångstund vi ska ha med barn och elever på en skola imorn. Jag ser framemot det och tror det kommer gå jätte bra!

Vill inte sitta vid datorn en sådan här kväll så nu tv och sen packa inför helgen :)

1 kommentar:

  1. *tack så mycket!* Ja, vi bor riktigt mysigt till! Norrland är härligt =)

    SvaraRadera